یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
1

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی بر لزوم استفاده از ظرفیت جوان کشور در اشتغال زایی و تولید تاکید کردند و اظهار داشتند: از مغز و تفکر جوانان بهره گیری شود و دولت در زمینه اشتغال زایی جوانان اهتمام بیشتری داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، معظم له  عصر امروز در دیدار با ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مسئله علم آموزی، اظهار داشتند: این مسئله نشان می دهد که باید با استفاده از ظرفیت های کشور به گسترش علم آموزی در جامعه پرداخت.

ایشان یکی از عوامل دستیابی به قدرت را توجه به علم و دانش دانستند و گفتند: رویکرد نخست کشور؛ باید توجه به علم آموزی باشد تا شاهد افزایش اقتدار ایران اسلامی باشیم.

معظم له با بیان اینکه دشمنان در دل و عمل از مسلمانان کینه دارند، اظهار داشتند: این مسئله نشان می دهد که باید بر روی پای خود ایستادگی کرده و از وابستگی به بیگانگان پرهیز کنیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی پیشرفت در فناوری های علمی را سبب اقتدار بیشتر مسلمانان عنوان کردند و گفتند: امروز کشور در زمینه علمی گام های بلندی برداشته است و در برخی علوم نیز به قله های پیشرفت دست یافته ایم.

ایشان بر ضرورت نقش آفرینی جوانان در زمینه های علمی تاکید کردند و ابراز داشتند: نسبت به استعداد و اشتغال نیروهای جوان کشور اهتمام داشته باشید.

معظم له بر لزوم استفاده از ظرفیت جوان کشور در اشتغال زایی و تولید تاکید کردند و اظهار داشتند: از مغز و تفکر جوانان بهره گیری شود و دولت در زمینه اشتغال زایی جوانان اهتمام بیشتری داشته باشد.

استاد حوزه علمیه قم  بر ضرورت جهت دهی برای رشد و پیشرفت جوانان تاکید کردند و گفتند: در گام نخست، جوانان را باید جهت داد و سپس علوم را تجاری سازی کرد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی همچنین بر لزوم حمایت از نخبگان تاکید کردند و ابراز داشتند: ردیف بودجه هایی برای پشتیبانی و حمایت از نخبگان در نظر گرفته شود تا برای تقویت طرح های پژوهشی آن ها هزینه شود.

ایشان در پایان ملاک موفقیت و عملکرد بهتر را حرکت در مسیر علم و دانش دانستند و خاطرنشان کردند: با جدیت و فعالیت بیشتری در زمینه علم و فناوری گام بردارید تا شاهد تسریع در پیشرفت کشور باشیم.

انتهای پیام/313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha