شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مجدالدین تجرد عضو جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ عضو جامعه روحانیت شیرازگفت: تمام این خون های مظلومان که توسط عربستان ریخته می شود، سرانجام دریایی شده و آل سعود را غرق خواهد کرد.

حجت الاسلام مجد الدین تجرد در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس با محکوم کردن جنایات آل سعود اظهارداشت: امروزه فجایع یمن باعث آشکار شدن ماهیت سعودی ها  شده و  وابستگی این دولت به رژیم صهیونیستی را مشخص کرد.

وی افزود: آل سعود، امروز با اهداف سیاسی نامشروع  و با بی رحمی هر  چه تمام تر و با استفاده از بمب های جدید و آتش زا به جان مردم مظلوم و بی پناه یمن افتاده و آنها را به خاک و خون می کشد ولی از این مطلب غافل است که تمام این خون ها دریایی برای عربستان شده و آل سعود را غرق خواهد کرد.

عضو جامعه روحانیت شیراز گفت: تاریخ برای همیشه ظلم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و حمایت های اتحادیه اروپا، از جنایات آل سعود را ثبت کرد ه و در خاطره ها ماندگار خواهد کرد.

وی با تاکید بر خیزش تمام مسلمانان علیه جنایات آل سعود، یادآورشد: در این تجاوز بی رحمانه و ظالمانه به یمن هیچ کدام از کشورها از یمنی ها حمایت نکردند مگر مردم غیرتمند و مهربان ایران اسلامی که هم درد مردم مظلوم و ستمدیده یمن هستند در صورتیکه اگر همه جهان اسلام متحد شوند به یکباره بساط تمام ستم ها برچیده خواهد شد.

حجت الاسلام تجرد، در پایان به اعلام اعدام شیخ نمر در 24 اردیبهشت ماه توسط عربستان اشاره و یادآورشد: قطعا اقدام  آل سعود در اعدام این شیخ مبارز باعث نابودی و تنفر بیش از حد جهان اسلام خواهد شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha