یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مجید شرفی امام جمعه شادگان

حوزه/ مهمترین هدف آمریکا و آل سعود از کشتار مردم مسلمان مظلوم یمن، تأمین امنیت اسرائیل است، آنان حاضرند دنیا ناامن باشد، ولی صهیونیست ها در امنیت باشند.

حجت الاسلام مجید شرفی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، جنایات آل سعود در یمن را از جنایات رژیم صهیونیستی بسیار فاجعه آمیزتر خواند و گفت: آل سعود با اقداماتی که انجام می دهد از آل یهود نیز بدتر است.

امام جمعه شادگان با بیان این که آل سعود کارهای خود را با دستور غرب و رژیم صهیونیستی انجام می دهد، اظهار داشت: تاریخ ثابت کرده که آل سعود بیش از آن که به دنبال منافع کشور های مسلمان باشد، همواره به دنبال منافع غرب و رژیم صهیونیستی در منطقه بوده است.

حجت الاسلام شرفی، عربستان را فاقد استقلال سیاسی دانست و خاطرنشان کرد: فتواها و سخنان مفتیان عربستان نیز برگرفته از دستورات حکومتی است که این دستورات نیز از غرب و آمریکا کنترل می شود.

وی، تعامل عربستان به عنوان کشوری مسلمان با رژیم جعلی صهیونیستی را لکه ننگی خواند و افزود: تجاوز به یمن و کشتار زنان و کودکان بی دفاع در این کشور چهره واقعی حکام عربستان را بر همگان آشکار کرد.

امام جمعه شادگان، با بیان این که متاسفانه مجامع بین المللی هیچ حرکتی از خود نشان نمی دهند، گفت: مهمترین هدف آمریکا و آل سعود از کشتار مردم یمن، تامین امنیت اسرائیل است، آنان حاضرند دنیا ناامن باشد، ولی اسرائیل در امنیت باشد.

حجت الاسلام شرفی، با اشاره به تأثیر گذاری انقلاب اسلامی ایران در انقلاب های منطقه، اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران همواره حامی خط مقاومت و مستضعفان بوده است.

امام جمعه شادگان، با بیان این که پایان این جنگ و تمامی نبردها در عالم پیروزی جبهه حق خواهد بود، گفت: پیروزی حق و شکست جبهه دشمن وعده الهی است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha