یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حمله به یمن

حوزه/ استاد حوزه علمیه خوزستان با اشاره به این که اهداف رژیم صهیونیستی وعربستان مشترک است، گفت: در هیچ برهه ای آل سعود حرکتی علیه صهیونیست ها انجام نداده، بلکه بیشترین کمک ها را به صهیونیست ها کرده است.

حجت الاسلام سید کمال موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، به جنایات آل سعود اشاره کرد و گفت: تجاوز به یمن تفاوتی با حملات رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان ندارد.

استاد حوزه علمیه خوزستان، با بیان این که پشت پرده حمله به یمن، برای همگان روشن و واضح است، گفت: آمریکا و رژیم جعلی صهیونیست، حامی عربستان در این تجاوز هستند.

وی با بیان این که اهداف رژیم صهیونیستی وعربستان مشترک است، گفت: در هیچ برهه ای آل سعود حرکتی علیه صهیونیست ها انجام نداده، بلکه بیشترین کمک ها را به صهیونیست ها کرده است.

امام جمعه ایذه، با اشاره به آوارگی بیش از 10 هزار یمنی و کشته و زخمی شدن بیش از 2 هزار نفر از مردم این کشور، گفت: جرم مردم یمن تنها پیگیری آزادی و انتخاب سرنوشتشان با دستان خودشان است.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که عربستان برای بمباران یمن خلبان اجاره کرده است، اظهار داشت: بسیاری از حملات عربستانی ها به مراکز غیرنظامی بوده و سازمان های مدافع حقوق بشر در این زمینه سکوت کرده اند.

امام جمعه ایذه با اشاره به ممانعت عربستان از ورود کمک های مردمی به یمن، تصریح کرد: رفتار حکام عربستان در یمن نشان داده که آن ها خوی حیوانی به خود گرفته اند.

وی به نیرنگ ها و خدعه های آمریکا در خاورمیانه اشاره کرد و گفت: آمریکا به دنبال تجزیه عراق است تا بتواند هر چه سریعتر به اهداف خود در منطقه برسد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha