دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
معاونان تهذیب

حوزه/ اجلاسیه معاونان تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور از امروز در اهواز آغاز به کار کرد و تا فردا نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اجلاسیه معاونان تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور از صبح امروز، چهارشنبه، بیست و سوم اردیبهشت ماه در اهواز آغاز به کار کرد و به مدت دو روز، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر ادامه خواهد یافت.

برگزاری کارگاه های تخصصی پیرامون مسائل تهذیبی و آشنایی با فضای رسانه و اهمیت و کارکردهای آن از جمله سرفصل هایی است که در این اجلاسیه مطرح خواهد شد.

در ابتدای این اجلاسیه، حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، ضمن خیر مقدم به معاونان تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور، بر اهمیت توجه به مسائل تهذیبی و ارتقاء سطح معنوی طلاب تأکید کرد.

در نخستین کارگاه دانش افزایی این اجلاسیه، حجت الاسلام کهوند، کارشناس مسائل رسانه دیجیتال با اشاره به فراگیر شدن فضای مجازی و گسترش شبکه های اجتماعی اظهار داشت: متأسفانه امروز بسیاری از مردم از تفکر خود برای یافتن یک مسئله استفاده نمی کنند، بلکه فورا به اینترنت مراجعه می کنند.

وی با بیان این که شبکه های اجتماعی که در دسترس مردم قرار دارند، دارای آسیب های فروانی است، اظهار داشت: کشورهای غربی که اکنون قدرت اطلاعاتی دیجیتال در دست آن هاست تمام کالاهای نرم افزاری خود را با جهت دهی عرضه می کنند.

برپایه این گزارش، معاونان تهذیب حوزه های علمیه کشور همچنین به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص ارائه رویکردی جامع و هدفمند برای ارتقاء فعالیت های تهذیبی حوزه های علمیه پرداختند.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین خانی، معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور در این اجلاسیه از دیگر برنامه های اعلام شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha