یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام غبیشاوی - ماهشهر

حوزه/ امام جمعه ماهشهر با بیان این که حکومت عربستان در این سال ها سیاست های تخریبی را در پیش گرفته است، گفت: حاکمان مزدور آل سعود به هر حربه ای چنگ می زنند تا بتوانند نقشی در منطقه داشته باشند.

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان این که حکومت عربستان در این سال ها سیاست های تخریبی را در پیش گرفته است، گفت: حاکمان مزدور آل سعود به هر حربه ای چنگ می زنند تا بتوانند نقشی در منطقه داشته باشند.

امام جمعه ماهشهر، تفکر مسموم و دلارهای نفتی را عامل تنش های ایجاد شده از سوی حکومت سعودی دانست و افزود: کشورهای مستکبر از طریق مزدوران خود در منطقه شعله های فتنه را در کشورهای منطقه روشن کرده اند.

حجت الاسلام غبیشاوی، شکست را سرانجام حمله آل سعود به یمن دانست و گفت: آل سعود همواره در قبال کشورهای مسلمان نقش تخریبی داشته و تنها چیزی که از عربستان برای کشورهای منطقه عاید شده، ضرر و زیان است.

وی با بیان این که آمریکا با انقلاب در کشورهایی که منافعش در آن ها تأمین می شود، مخالف است، اظهار داشت: عربستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس حکومت مستقل ندارند و پایه های سیاست خود را مدیون غرب به خصوص آمریکا می دانند.

وی با بیان این که اقدامات ضد بشری در یمن به طور حتم تبعاتی منفی برای حکام عربستان به دنبال دارد، تصریح کرد: این اتفاقات را هیچ منطق انسانی و اخلاقی مورد پذیرش قرار نمی دهد.

امام جمعه ماهشهر با اشاره به تخریب زیرساخت ها و تخریب کشور یمن از سوی عربستان اظهار داشت: عربستان به دنبال جلوگیری از گسترش خط مقاومت است و انجام چنین اقداماتی با پرچم اسلام موجب حیرت همگان شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha