دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 349746
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶
زبان انگیسی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) از برگزاری دوره آموزشی زبان خارجه با هدف تسلط طلاب این مدرسه به مکالمه انگلیسی خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی خوش بین، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در اهواز، از برگزاری چندین دوره آموزشی پس از نیم سال دوم تحصیلی در حوزه علمیه ماهشهر خبر داد و گفت: با توجه به تبلیغات منفی دشمنان و هجمه های فرهنگی در برخی مناطق استان خوزستان و ماهشهر نیاز بود که دوره های آموزشی تخصصی برای طلاب برگزار شود.

مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر با اشاره به برگزاری دوره های تخصصی مقابله با وهابیت و آشنایی با مسائل مهدویت، اظهار داشت: در این دوره ها که با حضور اساتید برجسته استان خوزستان برگزار شد، طلاب با جدیدترین شیوه های آموزشی و بیان مسائل ذکر شده، آشنا شدند.

وی به استقبال طلاب مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر از دوره های آموزشی اشاره کرد و گفت: در این دوره ها بیش از 50 نفر از طلاب مدرسه علمیه شرکت کردند.

حجت الاسلام خوش بین با اشاره به اهمیت تربیت مبلغ بین المللی کشورها اظهار داشت: دوره آموزش زبان خارجه با هدف تسلط طلاب به مکالمه انگلیسی و شیوه های فن خطابه برگزار شد.

وی با بیان این که دوره های آموزش زبان خارجه به صورت مستمر در حال برگزاری است، اظهار داشت: بیش از 15 نفر از طلاب علاقه مند به یادگیری مکالمه زبان خارجه در این دوره شرکت کرده اند.

این استاد حوزه ماهشهر، به ضرورت تربیت طلاب زبان دان در برهه کنونی اشاره و تصریح کرد: امروزه با توجه به گسترده تر شدن عرصه تبلیغ، لازم است طلاب نسبت به فرا گیری یکی از زبان های روز و زنده دنیا اقدام کنند که به همین منظور نیز مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر اقدام به برگزاری دوره آشنایی طلاب با زبان انگلیسی در سطح مبتدی تا پیشرفته کرد.

*اجرای طرح «چله اخلاقی» در مدرسه علمیه صاحب الزمان ماهشهر

مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر از برگزاری طرحی با عنوان «چله ی اخلاقی» در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: در این طرح که به مدت 40 روز برگزار می شود آثار سوء رذائل اخلاقی که سبب گمراه شدن و غفلت انسان می شود بیان و راه های مقابله و دوری از آن ها نیز مطرح خواهد شد.

حجت الاسلام خوش بین به برگزاری دوره های مشاوره فردی برای طلاب اشاره کرد و اظهار داشت: این مشاوره ها به صورت فردی و هر شب برای دو نفر از طلاب جهت بررسی وضعیت درسی و اخلاقی طلاب انجام می گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha