شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله جزایری

حوزه/ امام جمعه اهواز،با اشاره به اوضاع بحرانی جهان و به خصوص منطقه گفت: اگرامروز علی رغم تمام درگیری ها در منطقه ، ایران در آرامش به سر می برد ، این امر مدیون و لایت فقیه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اهواز، آيت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، ظهر امروز در دیدار با کارکنان سپاه، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی ـ سیاسی، نظام اسلامی ایران را نعمتی لایتنهایی از سوی خداوند متعال دانست و اظهار داشت: اساسا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی الهی و بر مبنای تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) پی ریزی شده که این برکت نیازمند شکری مضاعف و همیشگی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به مراحل شکر گزاری نعمات الهی، گفت: عرفان النعمه و عرفان منعم دو مرحله شکر گذاری از نعمت های بی کران خداوند متعال است که مهمترین آنها پس از شناخت خالق و نعمتی که به ما عطا کرده، تلاش برای به کار گیری و استفاده خوب از آنها است.

وی در ادامه یکی از نعمات نظام اسلامی و ولایت فقیه را آرامش و ثبات امنیتی کشور بیان کرد و گفت: امروزه در شرایطی که منطقه درگیر جنگ شده، ایران با تمام قوا مقابل ابرقدرت ها ایستاده است و دشمن هم تا کنون هیچ غلطی نتوانسته بکند و ایران امن ترین کشور در سطح منطقه و بلکه جهان است.

*مراقب تحرکات دشمن باشید

آیت الله موسوی جزایری، با تأکید بر این که هم اکنون آرامش و ثبات خاصی در کشور حکم فرماست، اظهار داشت: درست است که ایران بسیار قدرتمند و امن است، مسئولان باید بیشتر فکر اضاع کشور و منطقه باشند تا خدایی ناکرده ایران مورد هجوم بیگانگان قرار نگیرد.

*هوشیاری بیش از پیش نیروهای مسلح

نماینده ولی فقیه در خوزستان، خواستار هوشیاری بیش از پیش نیروهای مسلح شد و گفت: انتظار می رود که ارتش، سپاه و دیگر نیروها، آمادگی برخورد با هردشمن متجاوزی را داشته باشند تا إن شاءالله به یاری خداوند متعال با سرعت او را نابود سازند.

*درایت و بصیرت مقام معظم رهبری قدرت آفرین است

عضو خبرگان رهبری با بیان این که درایت و بصیرت مقام معظم رهبری قدرت آفرین است، تصریح کرد: اگر تا به امروز عنایت خداوند متعال که به برکت حضور ولی فقیه و مردم متدین، شامل حال کشور نمی شد، امروز ما در اوج قدرت و آمادگی دفاعی نبودیم.

*توجه به افزایش قدرت دفاعی و هجومی

آیت الله موسوی جزایری، در بخش دیگری از سخنان خود، توان آمادگی و مقابله هوایی را یکی از ضروریات برشمرد و خطاب به پاسداران هوا و فضای سپاه، افزود: اگر یمنی ها توان مقابله هوایی با عربستان را داشتند، امروز این همه مصیبت بر سرشان نازل نمی شد؛ پس توجه به افزایش قدرت دفاعی و هجومی نیروی هوایی باید در اولویت کار قرار گیرد.

*جنایت آل سعود؛ بی سابقه ترین جنایت در قرن معاصر

وی با بیان این که جنایت آل سعود، بی سابقه ترین جنایت در قرن معاصر است، گفت: شاید تا کنون هیچ جنایتی بدتر از کشتار بی گناه مردم یمن در قرن معاصر نیست که این گونه زنان و کودکان را به خاک و خون کشیده اند و آمریکا منفور همچنان حقوق و کرامت انسانی را زیر پا گذشته و از حکام ملعون سعودی دفاع و حمایت می کند.

*خود را آماده نبرد با دشمن کنید

امام جمعه اهواز در پایان سخنان خود، با تأکید بر این که امید مستضعفان عالم به شما جوانان پاسدار و انقلابی است، اظهار داشت: خود را آماده نبرد با دشمن کنید تا إن شاءالله در صورت وقوع جنگی احتمالی، درسی فراموش نشدنی به آنها بدهید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha