دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
معاونان تهذیب

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان از برگزاری هم اندیشی معاونان تهذیب حوزه های علمیه کشور از 22 تا 25 اردیبهشت ماه، در اهواز خبر داد.

حجت الاسلام حسن آل عامر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از هم اندیشی معاونان تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور در اهواز خبر داد و گفت: این گردهمایی از سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۵ همین ماه نیز در ادامه خواهد داشت.

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان با اشاره به سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینخانی، معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور در این هم اندیشی، افزود: معاونان تهذیب حوزه های سراسر کشور نیز به بیان نقطه نظرات خود پیرامون موضوعات می پردازند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این هم اندیشی، بیان داشت: همفکری و ابلاغ برنامه های تهذیبی سال جاری مدارس علمیه، تبادل نظر در خصوص نحوه اجرای هرچه بهتر فعالیت های تربیتی و تصویب اجرای دوره های آموزش تجوید قرآن کریم، بخشی از اهداف هم اندیشی معاونان تهذیب خواهد بود.

حجت الاسلام آل عامر در پایان تصریح کرد: تهذیب به عنوان یکی از دو محور اساسی است که طلاب باید نسبت به آن اهتمام ورزند و برنامه ریزی و هم اندیشی پیرامون تقویت برنامه های تهذیبی در مدارس می تواند نسبت به تأثیر گذاری این مهم کمک شایانی کند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha