جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
تجمع روحانیون اصفهان

حوزه/ حكم ظالمانه و جاهلانه اعدام شیخ نمر كاملا سياسي است که از رويكردهاي سر كوبگرانه نظامي عربستان سعودي نشأت مي گيرد و در صورت اجراء، بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، طلاب و روحانيون حوزه علميه اصفهان در بيانيه‌اي، تصریح كردند: حاکمیت عربستان سعودی که ازعقب افتاده ترین  ومتحجرترین حکومت های قرن معاصروکشورهای اسلامی است، هنوز نخواسته به حداقل حقوق انسانی وبشری واسلامی تن دهد. در این کشور بدترین رفتارها را با اقلیت های مذهبی و دینی دارند و زنان از حقوق اولیه اجتماعی محروم هستند.

در بخشي ديگری از اين بيانه آمده: کشوری که درآن شهرهای مقدسی مثل مکه و مدینه قراردارد که باید سرزمین امن برای همه مسلمین باشد، برای مردم خود این کشورهم امن نیست و به بهانه های واهی و ساختگی افراد و مذاهبی که با این حاکمیت متحجرهماهنگ نباشند، به بدترین برخوردها، تهمت ها وشنکجه ها دچارمی شوند. یکی ازاین نمونه های بی عدالتی وظلم وتبعیض دراین کشور حکم اعدام "آیت الله شیخ نمر باقر النمر" است.

طلاب  و روحانيون تصريح كردند: اين حكم ظالمانه و جاهلانه كاملا سياسي است و از رويكردهاي سر كوبگرانه نظامي عربستان سعودي نشات مي گيرد  و در صورت اجراء بی پاسخ نخواهد ماند.

در پایان اين بيانيه تاکید شده است که تمامي ملت هاي بيدار و با بصيرت  بايد در مقابل اين حادثه  بي تفاوت نباشند و مانع از عملي شدن اين تصميم سياسي شوند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha