پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
2

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان گلستان، با حضور در جامعة المصطفی (ص) گرگان، از نزدیک در جریان فعالیت های این مرکز حوزوی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، آیت الله نورمفیدی، پیش از ظهر امروز، با حضور در جامعة المصطفی (ص) گرگان، از نزدیک در جریان فعالیت های این مرکز حوزوی قرار گرفت و با اساتید و دانش پژوهان به گفتگو پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین علی تقوی، رئیس جامعة المصطفی(ص) گرگان با خیر مقدم به نماینده ولی فیقه استان گلستان، گزارشی از برنامه ها و فعالیت های المصطفی ارائه داد و گفت: دانش پژوهان در این مجموعه، در رشته های مختلف و در دوره های تمهیدیه، کارشناسی و کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستند که به دوره های آموزشی بلند مدت، کوتاه مدت و فرصت مطالعات تقسیم می شود .

 وی افزود: یکی از افتخارات ما این است که دانش پژوهان در نقاط مختلف دنیا، در مراکز اسلامی و دانشگاهی، فعالیت های ارزشمندی را انجام می دهند که بی ارتباط با آن ها نیستیم.

آیت الله نور مفیدی نیز با ابراز خرسندی از فعالیت های جامعة المصطفی گرگان، به مسئولیت طلاب المصطفی در بازگشت به کشور خود اشاره کرد و گفت: طلاب جامعة المصطفی(ص)  باید به انتقال آموخته های خود با سعه صدر برای هدایت افراد بپردازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha