سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
48

حوزه/ مردم شهرهای مختلف بحرین با برپای راهپیمایی، اقدام تروریستی انفجار مسجدی در قطیف عربستان را محکوم کردند و همدردی خود را با مردم داغدار این منطقه اعلام کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز یکشنبه ده ها تظاهرات در مناطق مختلف بحرین با شعار (شهید شما شهید ما است) برگزار شد. این تظاهرات بنا به فراخوان نیروهای انقلابی و در محکومیت تروریسم و با هدف اعلام همبستگی با خانواده های شهدا و مجروحان القدیح برگزار شد.

مردم بحرین در این تظاهرات با پوشیدن لباس سیاه، حزن و اندوه خود را در مصیبت شهدای حادثه تروریستی قطیف نشان دادند.

جمعیت تظاهرات کننده همچنین پلاکاردهایی با شعارهای «ای اهالی قدیح دل های ما با شماست»، «شهید شما شهید ما است» و «ای قدیح مجروح! بر مصیبت تو گریانیم» در دست داشتند و شعارهای دیگری نیز در محکومیت تروریسم و تبعیض طایفی سر دادند.

در این راستا شهرهای سار، ابوصبیع، بوری، عالی، السهله الجنوبیه، بنی جمره، الحجر، ابوقوة، شهرکان، البلاد القدیم، المرخ و المصلی مراسم تشییع جنازه نمادین شهدای قدیح را برگزار کردند تا از این طریق همبستگی خود را با مردم قدیح اعلام کنند. مردم بحرین همچنین خواستار مجازات مسؤولان و عوامل این جنایت ها شدند.

در جریان برپایی این راهپیمایی ها مزدوران رژیم آل خلیفه به مردم تظاهرات کننده حمله ور شدند و گاز اشک آور میان جمعیت پرتاب کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha