شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
امام مهدی

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از برگزاری مراسم احیاء شب نیمه شعبان در امامزاده ناصر با حضور 3 هزار نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین حسینی مقدم پیش از ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت الله محفوظی به تشریح برنامه های ستاد نیمه شعبان پرداخت و گفت: نیمه شعبان به عنوان سنبل آمال جامعه بشری از جایگاه بسیار ممتازی در میان شیعیان و محبان اهل بیت(ع) برخوردار است.

وی ادامه داد: در همین راستا در سراسر ایران اسلامی جشن های مفصل در شهر و روستاهای کشور برای تولد حضرت مهدی(عج) شاهد هستیم که در امامزادگان نیز برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم ابراز داشت: یکی از ابعاد مهمی که درباره نیمه شعبان باید به آن توجه شود، کیفیت بخشی به برنامه های این مناسبت به عنوان یکی از احتمالات لیلة القدر و به عنوان میلاد مسعود امام عصر(عج) می باشد که در همین راستا حرکت خودجوشی از قم آغاز و در کشور انجام شد که مراسم احیاء شب نیمه شعبان می باشد.

وی خاطرنشان ساخت: مقرر شد مراسم احیای شب نیمه شعبان در امامزاده ناصر قم جنب مسجد امام حسن عسکری(ع) با حضور 3 هزار نفر برگزار شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ادامه داد: این برنامه از ساعت 12 شب نیمه شعبان آغاز و برنامه های معرفت بخشی، دعا، سخنرانی، مناجات، تلاوت قرآن و ... برای آن پیش بینی شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha