شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمد کارگر - یزد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری آزمون ورودی مقطع سطح چهار حوزه‌ های خواهران در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کارگر در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در یزد با اشاره به برگزاری آزمون کتبی ورودی مقطع سطح چهار (دکتری)‌ حوزه‌ علمیه خواهران، در استان یزد، گفت: این آزمون روز جمعه، هشتم خرداد ماه، بصورت همزمان در شهرهای قم، تهران، اصفهان و یزد برگزار می‌شود و تنها دارندگان مدرک تحصیلی سطح سه (کارشناسی ارشد) حوزه‌های خواهران مجاز به شرکت در آن می باشند.

مدیر حوزهعلمیه خوهران استان یزد، تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون را 400 نفر در کل کشور و در استان یزد 42نفر اعلام کرد و ادامه داد: دانش پژوهان سطح 4 در رشته های "فقه و اصول با گرایش فقه خانواده" و "تفسیر و علوم قرآنی با گرایش تفسیر تطبیقی" پذیرش می‌شوند.

وی با اشاره به این که آزمون ورودی سطح چهار در دو نوبت صبح و عصر در واحد آموزشی-تربیتی الزهراء(س) واقع در یزد، خیابان سلمان برگزار می‌شود، افزود: دراین آزمون، شرکت‌کنندگان به سئوالات چندگزینه‌ای و تشریحی پاسخ خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر، مراحل پذیرش طلاب در مقطع سطح چهار حوزه‌های خواهران را شامل آزمون کتبی و مصاحبه علمی دانست و یادآور شد: نتایج آزمون کتبی، دهم تیرماه اعلام خواهد شد و مصاحبه‌های علمی نیز از 24 مرداد آغاز می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، زمان اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان را 20 شهریورماه اعلام کرد و گفت: نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان از طریق پایگاه سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha