جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 350744
۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
رضایی بسیج طلاب

رئیس بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت : بسج طلاب وظایف سنگین و مهمی به عهده دارد که مهمترین آن دفاع ازکیان اسلام و نظام جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از کرمانشاه، حجت الاسلام رضایی، عصر امروز در همایش منطقه ای مسئولین بسیج طلاب، مدیران حوزه و مدارس علمیه غرب کشور در کرمانشاه با اشاره به وظایف مهم بسیج طلاب، این نهاد را مسئوول رسالتی مهم و وظیفه سنگین دفاع از اسلام و مسلمین دانست.

وی گفت : بسیج طلاب باید با برنامه ریزی دقیق، هدفمند و شناسایی نقاط قوت و ضعف بتواند تدابیر لازم را اندیشیده و با عملکردهای مناسب و مدیریت شده، با تمام قوا و قدرت خود از اسلام دفاع نماید.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه دفاع از انقلاب اسلامی نیز از دیگر وظایف این نهاد مقدس  است تصریح کرد : انقلاب اسلامی از حوزه منشاء گرفت و باعث رهایی مردم از ظلم و ستم شد، لذا باید تا آخرین قطره خون خود از انقلابمان دفاع نماییم.

مسئول بسیج طلاب کشور خاطر نشان کرد :  بایدمواظب باشیم در حوزه های علمیه که طلاب در آن درس می خوانند و فرزندان امام راحل هستند دشمن رخنه ای نکند و باعث ضربه زدن با اسلام و انقلاب نگردد.

وی در پایان یاد آور شد :  امروز تمامی نهادهای مسئوول باید با همکاری بیشتر برای پیشبرد اهداف و برنامه های بسیج طلاب داشته عزم خود را جزم نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha