چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
فرخ فال

حوزه/ رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در سال تحصیلی آینده با اهتمام اساتید و مصوبات شورای عالی حوزه در قالب طرح ساماندهی دروس، امیدواریم کلاس های تدریس کلام بیش از پیش در حوزه توسعه یابد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال امروز در هفدهمین اجلاسیه اساتید سطح عالی و خارج حوزه های علمیه در سالن اجلاس مدرسه تخصصی فقه امام موسی کاظم(ع)، اظهار داشت: چهار کمیسیون تخصصی در سطح اساتید سطح عالی برای این اجلاسیه تشکیل شد که هر یک از آنان، به یکی از شاخصه‌های اساتید پرداختند.

وی افزود: از میان اساتید سطح عالی حوزه و شرکت کننده در این چهار کمیسیون، یکی از اعضا به عنوان رئیس و مخبر انتخاب شده است.

مدیر حوزه های علمیه استان قم ابراز داشت: در چند سال اخیر شاهد منظم شدن شیوه برگزاری کلاس ها و دروس هستیم و امیدواریم با اهتمام اساتید حوزه، این روند ارتقاء و توسعه یابد.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان ساخت: امروزه بخش زیادی از طلاب با برنامه ساماندهی سطوح عالی در کلاس های درس شرکت می کنند که نظم خوبی داشته است.

از همه ظرفیت حوزه برای کاهش تعطیلات  استفاده خواهیم کرد

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال یکی از دغدغه های امروز حوزه را تعطیلات زیاد عنوان کرد و گفت: باید از تمام ظرفیت های موجود در حوزه و حوزویان استفاده کرد تا شاهد تعطیلاتی کمتر در دروس باشیم.

وی خاطرنشان ساخت: در باب فقه و اصول با تلاش اساتید حوزه به موفقیت های خوبی از حیث کمی و کیفی آموزشی رسیده ایم؛ اما یکی از دغدغه های مراجع و رهبری، مهارت های طلاب در پاسخگویی به شبهات است که باید به آن توجه ویژه داشت.

مدیر حوزه علمیه  استان قم تصریح کرد: در سال تحصیلی آینده با اهتمام اساتید و مصوبات شورای عالی حوزه، در قالب طرح ساماندهی دروس، امیدواریم کلاس های تدریس کلام بیش از پیش در حوزه توسعه یابد.

خاطرنشان می شود:  در پایان این مراسم از پنج تن از اساتید برجسته و پیشکسوت حوزه علمیه قم تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha