یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تجمع فیضیه

حوزه/ تجمع «لبیک یا خامنه‌ای» در دفاع و حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به خط قرمزهای نظام در مذاکرات هسته ای و محکومیت زیاده خواهی دشمنان، با حضور علما و فضلا و روحانیون خوزستانی، صبح شنبه در مسجد اعظم اهواز برگزار می شود.

حجت الاسلام حسن آل عامر، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری تجمع «لبیک یا خامنه‌ای» در حوزه علمیه اهواز خبرداد و اظهار داشت: علما، فضلا، روحانیون و طلاب حوزه علمیه اهواز، در راستای دفاع از فرمایشات مقام معظم رهبری، نسبت به خط قرمزهای نظام در مذاکرات هسته ای و محکومیت زیاده خواهی دشمنان، تجمعی را تحت عنوان «لبیک یا خامنه ای» در مسجد اعظم اهواز برگزار می کند.

وی با بیان این که تجمع «لبیک یا خامنه ای» با حضور شخصیت های برجسته حوزوی در اهواز برگزار می شود، گفت: سخنران این مراسم که شنبه رأس ساعت ۱۰.۳۰ صبح برگزار می شود، حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز خواهد بود.

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در ادامه با اشاره به خط قرمزهای مقام معظم رهبری نسبت به مذاکرات هسته ای، تصریح کرد: به یقین فرمایشات و سخنان رهبر معظم انقلاب، برای همه فصل الخطاب است که مردم و مسئولان برای عبور از وضعیت فعلی باید به آن جامه عمل پوشانند.

حجت الاسلام آل عامر، گفت: امروزه درخواست اصلی طلاب و روحانیان مدارس علمیه از تیم مذاکره کننده، تبعیت کامل از فرمایشات مقام معظم رهبری است؛ چرا که طرف آمریکایی همواره نشان داده که حیله گر و مکار بوده و نمی شود تحت هیچ شرایطی به آنها اطمینان کرد.

وی با تأکید بر این که مردم آماده انجام هراقدامی برای پیشرفت و پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: به یقین اگر مسئولان نظام، ظرفیت خود را بر توجه به اقتصاد مقاومتی و سرمایه های انسانی و درونی کشور معطوف ساند، دیگر نیاز به این همه گفت و گو با دشمن حربی نیست.

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان با بیان این‌که ملت ایران آماده مبارزه با هر نوع تهدید داخلی و خارجی از سوی بیگانگان هستند، گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، دشمن مراقب حرف های نسنجیده خود باشد؛ چرا که ملت ایران هر سخن و حرفی را بر نمی تابد و اگر ذره‌ای دشمن در مخیله‌اش مسأله جنگ نظامی را پیش بکشد، با شدیدترین واکنش جوانان ایران قدرتمند اسلامی مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام آل عامر، در پایان با بیان این که طلاب و روحانیان مدارس علمیه از توافقی که عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان آورد، حمایت کامل می کنند، گفت: به یقین توافق نکردن بهتر از توافق بد است و اگر در این میان بخواهد توافقی زیر سایه تهدید صورت پذیرد که عزت ملی خدشه دار گردد، طلاب و روحانیان به شدت با آن مقابله خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha