یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مسعود بهرام پور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خوزستان با تاکید بر این که ایران هیچ گاه تسلیم خواسته های نامشروع آمریکا نمی شود، تصریح کرد: ملت ایران از تیم هسته ای انتظار دارد با شجاعت و صلابت با مذاکره کنندگان غربی برخورد کنند.

 حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرام پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان این که اگر مذاکرات هسته ای بناست روند سابق خود را ادامه دهد و تغییری نکند مورد قبول و پذیرش ملت ایران نیست، اظهار داشت: ملت انقلابی ایران با مذاکرات زیرشبح تهدید قاطعانه مخالف است.

وی با بیان این که ملت ایران هیچ گاه خواسته های نامشروع آمریکا و رژیم جعلی صهیونیسم را نمی پذیرد، خاطرنشان کرد: اگر روند مذاکرات به همین شکل ادامه یابد مسئولان باید میز مذاکره را ترک کرده و اجازه ندهند دشمن خواسته های نامشروع خود را به دولت و ملت ایران تحمیل کند.

مدیر حوزه علمیه استان خوزستان با اشاره به چگونگی برخورد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با گروه ۵+۱ افزود: ملت ایران از نمایندگان انتظار دارند با شجاعت، صلابت و اقتدار با مذاکره کنندگان غربی برخورد کنند.

حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور در ادامه تصریح کرد: مذاکره کنندگان نباید از آرمان های نظام جمهوری اسلامی دور شوند، بلکه باید و نسبت به شعار ملت ایران مبنی بر «انرژی هسته ای حق مسلم ماست» اهتمام ورزند.

وی با اشاره به پروتکل الحاقی مطرح شده از سوی دشمنان، ابراز داشت: امضا پروتکل الحاقی مورد نظر غربی ها برای ملت ایران ذلت خواهد داشت و این ها از خواسته های نامشروع دشمن است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha