یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
1

حوزه/ طلاب و روحانیون اهوازی در تجمع «لبیک یا خامنه ای» با محکومیت زیاده خواهی غرب، تأکید کردند: اجازه نمی دهیم عزت، اقتدار و شأن ملی ملت ایران در مذاکرات هسته ای لکه دار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، علما، فضلا، روحانیون و طلاب اهوازی، پیش از ظهر امروز به منظور اعلام حمایت از سخنان مقام معظم رهبری نسبت به خط قرمزهای نظام در مذاکرات هسته ای، تجمع کردند.

در این تجمع که با عنوان «لبیک یا خامنه ای» برگزار شد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، ائمه جمعه، نخبگان و کارشناسان حوزوی حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز به عنوان سخنران این تجمع، مطالبی را پیرامون مذاکرات هسته ای و کارشکنی طرف غربی بیان کرد و گفت: ما صراحتا از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت می کنیم، اما تذکر هم می دهیم که مراقب لبخندهای مکارانه و حیله گرانه دشمن باشند؛ چرا که طرف غربی به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست و این مسأله بارها در طول تاریخ اثبات شده است.

وی با تأکید بر رعایت خط قرمزهای نظام توسط تیم مذاکره کننده، گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری در سخنان خود نسبت به بازرسی های آژانس از دانشمندان ایران به مسئولان تذکر داده اند، ما نیز هرگونه بازرسی  غیرمتعارف را محکوم کرده و به شدت با آن مقابله خواهیم کرد.

برپایه این گزارش، در پایان این تجمع، بیانیه طلاب و روحانیون حوزه علمیه اهواز در اعلام حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری قرائت شد و طلاب نیز با سر دادن شعارهای «لبیک یا خانه ای»، «تحمیل، تحقیر و تهدید را بر نمی تابیم»، «با مذاکراتی که زیر شبه تهدید باشد موافق نیستیم» و «هیهات منا الذله» به دشمن غربی اعلام کردند که خواب تحقیر و زیر سلطه گرفتن ایران را به گور خواهد برد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha