یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قرآن کریم

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهر الوان، بر لزوم برنامه ریزی از سوی طلاب برای اوقات فراغت تأکید کرد و اظهار داشت: ایام تابستان بهترین فرصت برای تحقیق و پژوهش و کارهای علمی است.

حجت الاسلام احمد کعب عمیر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهر الوان استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری ویژه برنامه هایی برای طلاب در تابستان خبر داد و گفت: کلاس های حفظ قرآن برای طلاب را در تابستان شروع خواهد شد و در صورت استقبال آنها، در نظر داریم به مدت سه سال آن را ادامه دهیم.

وی با بیان این که با اساتید حفظ قرآن برای تدریس در این کلاس های صحبت شده و اساتید انتخاب شده اند، اظهار داشت:  ثبت نام طلاب در این کلاس ها آغاز شده است و استقبال خوبی از سوی طلاب صورت گرفته است.

حجت الاسلام کعب عمیر از برگزاری اردوی فرهنگی، مذهبی مشهد مقدس در تابستان خبر داد و گفت: این اردوی فرهنگی پس از ماه مبارک رمضان به مدت دو هفته و با هدف ارتقاء سطح معنوی و تهذیبی طلاب برگزار خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) شهر الوان، با بیان این که طلاب در ایام تابستان نباید درس و بحث را فرموش کنند، گفت: طلبه موفق طلبه ای است که از اوقات فراغت خود نیز برای تقویت بنیه علمی خود استفاده کند.

وی بر لزوم برنامه ریزی از سوی طلاب برای اوقات فراغت تأکید کرد و اظهار داشت: ایام تابستان بهترین فرصت برای تحقیق و پژوهش و کارهای علمی است.

حجت الاسلام کعب عمیر، با تأکید بر اهمیت وجود تنوع و عدم یکنواختی در برنامه ریزی های طلاب تصریح کرد: اهمیت وجود برنامه های برای پرورش جسم از جمله ورزش بسیار مهم است چرا که تقویت بدن نیز مسئله ای است که در اسلام برای آن تأکید فراوانی شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha