جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت‌الاسلام شریفی تبلیغ قم

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان قم گفت: امسال بیش از 300 درخواست برای تشکیل مدارس امین در استان قم ارایه شده که به دلیل حجم بالای کار باید بسترسازی این امر در استان قم انجام شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجتالاسلام شریفی، امروز در همایش مبلغان طرح امین استان قم، که در خانه معلم این استان برگزارشد  اظهارداشت: تبلیغ در مدارس یکی از مهمترین کارهایی است که باید با مشارکت حوزه انجام می شد که خوشبختانه ای کنار با ایجاد مدارس امین صورت گرفت.

وی با اشاره به رشد روز افزون مدارس امین در استان قم گفت: این مدارس در سال 91 با 11 مدرسه کار خود را آغاز کرد و امروز تقاضایی های زیادی  به حوزه علمیه  رسیده  است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان قم افزود:  این مدارس در  ابتدای کار نیز با استقبال چندانی نیز مواجه نشد،، ولی کارکرد گسترده حوزویان باعث شد که این تعداد در سال بعد به 61 مدرسه برسد.

حجت الاسلام شریفی در ادامه بیان کرد:در سال 93 این تعداد مدارس به 100 مدرسه ارتقا یافت و این رشد به حسب مبلغین و مبلغات در سطح مدارس استان قم بوده است.

وی گفت: امسال بیش از 300 درخواست برای تشکیل مدارس امین در استان قم بوده است که به دلیل حجم بالای کار باید بسترسازی این امر در استان قم انجام شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha