شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه/ در موضوع مذاکرات هسته ای، چارچوب ها و خطوط قرمز ایران مشخص است، ولی غربی ها و در رأس آنها آمریکا بهانه تراشی می کنند و این مسئله نشان می دهد که آمریکا به تعهدات خود پایبند نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی، ظهر امروز در جلسه استانی پیگیری تحقق شعار سال، گفت: این ستاد با ایجاد وحدت رویه در دستگاه ها، علاوه بر اعمال نظارت بر برنامه ها و شناسایی موانع، راهکارهای لازم را برای تحقق شعار سال استخراج و بکار گیرد.

وی با اشاره به این که همه باید با اطاعت از مقام معظم رهبری در راستای پیشرفت روز افزون جامعه گام برداریم، افزود:در جامعه ای که بر محور امامت و ولایت پایه ریزی شده، همگان باید رهنمودهای رهبری جامعه را سر لوحه امور قرار دهند و فرمایشات معظم له نصب العین قرار گیرد.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر این که در جامعه اسلامی پیوند مردم با امام و رهبری، عمیق و عاطفی است، اما درسایر جوامع این پیوند مبتنی بر قانون و قرارداد است، ابراز داشت: در جمهوری اسلامی رهبر به دنبال تحقق مطالبات مردم است و برای تحقق خواسته های بحق ملت تلاش می کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به بحث انتخابات و مذاکرات هسته ای، گفت:در این دو موضوع مهم باید ملت و دولت مثل همیشه همدل و همزبان باشند تا به موفقیت دست یابند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان تصریح کرد: در موضوع مذاکرات هسته ای چارچوب ها و خطوط قرمز ایران مشخص است، ولی غربی ها و در رأس آنها آمریکا بهانه تراشی می کنند و این مسئله نشان می دهد که آمریکا به تعهدات خود پایبند نیست.

*لزوم پرهیز از موازی کاری

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان نیز در این جلسه ابراز امیدواری کرد: ۲۴دستگاه فرهنگی و اجرایی عضو این ستاد، با همکاری وحدت و همدلی، در مسیر تحقق شعار سال قدم بردارند.

حجت الاسلام سعید مهدوی امین با اشاره به اینکه سال گذشته اداره کل تبلیغات اسلامی استان به عنوان دبیرستاد تحقق شعار سال گذشته جزء دستگاههای برتر در کشور شناخته شد، افزود: امسال هم باید با همدلی و اتحاد دستگاه های متولی، در جهت تحقق اهداف شعار سال گام بردارند.

وی تصریح کرد: برای تحقق اهداف شعار سال باید با ارایه راهکارهای لازم و اجرای برنامه های هدفمند، بین دستگاه ها انسجام وجود داشته باشد و از هر گونه موازی کاری و سلیقه ای عمل کردن خودداری شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha