شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 351455
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
امام مهدی

حوزه/ همایش «انقلاب و مهدویت» با حضور حجت الاسلام و المسلمین کلباسی، رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه، چهارشنبه، بیستم خرداد ماه برگزار می شود.

صادق آژینه، مسئول روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری همایش «انقلاب و مهدویت» با حضور حجت الاسلام و المسلمین کلباسی خبر داد و گفت: این همایش چهارشنبه، بیستم خرداد ماه برگزار می شود.

وی با بیان این که همایش«انقلاب و مهدویت» در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان در محل امانیه، میدان مولوی، برگزار می شود، اظهار داشت: در کنار این همایش، آزمون دوره آموزشی غیر حضوری مبلغان خواهر نیز برگزار خواهد شد.

آژینه با اشاره به برگزاری همایش حافظان کل قرآن کریم استان خوزستان، تصریح کرد: این همایش نیز صبح روز ۲۰ خردادماه با حضور عباس سلیمی و محمدمهدی بحرالعلوم از فعالان عرصه قرآنی برگزار می گردد.

مسئول روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان این که همایش حافظان کل قرآن کریم در سه کارگاه آموزشی تدوین شده، گفت: عباس سلیمی کارگاه «اخلاق قرآنی» را با هدف آموزش آداب تلاوت و لزوم تزکیه نفس جامعه قرآنی برگزار و کارگاه «حفظ قرآن کریم» با هدف ایجاد انگیزه را محمدمهدی بحرالعلوم اداره خواهد کرد.

آژینه با بیان این که در این همایش حجت الاسلام بلک به تدریس آشنایی با ترجمه و مفردات قرآنی در کارگاهی جداگانه می پردازد، اظهار داشت: این همایش در محل حسینیه امام رضا(ع) واقع در فلکه سوم کیانپارس ساعت ۸ صبح برگزار می شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha