یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام خمینی

حوزه/ نشست خبری همایش علمی «امام خمینی پیام آور وحدت» چهارشنبه 20 خرداد در سالن کنفرانس امام موسی صدر دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در این نشست خبری، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب و حجت‌الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی، رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) ـ دفتر قم ـ ضمن تشریح برنامه های این همایش، پاسخگوی سؤالات اصحاب رسانه خواهند بود.

گفتنی است؛ همایش «امام خمینی پیام‌آور وحدت» با هدف فراهم نمودن زمینه آشنایی بیشتر با سیره­ نظری و عملی بنیانگذاز جمهوری اسلامی، آبان ماه سال جاری با حضور اندیشمندان و پژوهشگران حوزه­ اندیشه­ امام خمینی (ره) به همت دانشگاه ادیان و مذاهب و با همکاری مؤسـسه تنظیم و نشـر آثار امام خمینی(ره) در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و علاقمندان می‌توانند تا تاریخ 25 مهرماه سالجاری مقالات خود را پیرامون موضوعات مرتبط با اندیشه‌های تقریبی امام خمینی (ره) در عرصه‌های سیاسی، فقهی، کلامی و اجتماعی به دبیرخانه کمیته علمی این همایش به نشانی قم، دانشگاه ادیان و مذاهب، دفتر تقریب مذاهب اسلامی و یا پست الکترونیک info@urd.ac.ir ارسال نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha