دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
بهرام پور اهواز

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خوزستان، با بیان این که مبلغان باید از ورود تفکرات مسموم به جامعه جلوگیری کنند، تصریح کرد: دشمنان با تمام قوا به دنبال تخریب بنیه های اعتقادی و فکری جوانان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین مسعود بهرام پور، در جریان بازدید از مراکز حوزوی وابسته به حوزه علمیه در شهرستان دزفول، اقدامات و فعالیت های صورت گرفته را ارزشمند و قابل تقدیر دانست و گفت: در گذشته دزفول با مقاومت در برابر تهاجمات دشمن ایستادگی کرد و امروز شاهدیم این شهر مقاوم با اقدامات فرهنگی، به مقابله با جنگ نرم دشمن می پردازد.

وی با اشاره به فعالیت های اثرگذار بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) و ستاد اقامه نماز در شهرستان دزفول، ادامه داد: اقدام‌های فرهنگی و معرفتی که در راستای ارتقای سطح فکری و تقویت بنیه اعتقادی صورت می گیرد را می توان مقابله با جنگ نرم و خنثی سازی توطئه های دشمن قلمداد کرد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، تبیین صحیح مسائل دینی و پاسخ به شبهات را از وظایف مبلغان و روحانیون دانست و تصریح کرد: اگر مبلغان به شبهات و مسائل روز پاسخ ندهند، دشمنان خوراک مسموم خود را در جامعه اسلامی تزریق می کنند.

وی با بیان این که مبلغان باید از ورود تفکرات مسموم به جامعه جلوگیری کنند، تصریح کرد: امروزه دشمنان با تمام قوا به دنبال تخریب بنیه های اعتقادی و فکری جوانان هستند، این مسئله وظیفه حوزه های علمیه را دو چندان کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور با اشاره به تشکیل بنیاد مهدی موعود(عج) از سوی استاد قرائتی و اقدامات مؤثر در این بنیاد، اظهار داشت: دزفول یکی از شهرهای فعال در زمینه اقدمات فرهنگی در زمینه مهدویت است، اما تا رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله بسیار داریم.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، به اهمیت مسئله مهدویت و ظهور منجی در مبانی اعتقادی شیعه اشاره کرد و گفت: مسئله انتظار و مهدویت از جمله اصولی است که دشمن برای آن به صورت ویژه برنامه ریزی کرده و به دنبال ایجاد انحراف در این مسئله است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha