یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 352007
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
هم اندیشی یزد

مدیر حوزه علمیه استان یزد با تاکید بر لزوم رعایت کامل آیین نامه آموزشی امتحانات شفاهی، از برگزاری دوره های آموزشی تابستانی در شهرهای مشهد مقدس، یزد و تفت خبر داد.

 به گزارش خبرنگار «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، صبح امروز در جلسه مدیران و معاونین آموزشی مدارس علمیه استان یزد، با اشاره به برنامه تابستانی حوزه استان در ایام تابستان، گفت: تابستان امسال یا باید خود مدارس دوره آموزشی برگزار کنند و یا این که در کلاس هایی که به صورت مجتمع زیر نظر مدیریت حوزه استان در مشهد، تفت و مدرسه شفیعیه برگزار می شود، شرکت کنند .

*برگزاری سه دوره آموزشی

مدیر حوزه علمیه استان یزد با اشاره به برگزاری دوره تابستانی مکالمه عربی، از 28 تیرماه در مدرسه علمیه خان، افزود: دوره مشهد مقدس ویژه طلاب با معدل 19 به بالا می باشد و تقریبا 100 نفر در آن شرکت خواهند کرد، دوره های تابستانه  تفت برای طلاب معدل 14 به بالا و مدرسه شفیعه نیز ویژه طلاب معدل زیر 14 می باشد..

وی، با اشاره به این که دوره های تابستانی با هدف فاصله نگرفتن طلاب از درس و بحث در ایام تابستان، برگزار می گردد، تصریح کرد: شرکت طلاب مجرد در دوره های آموزشی تابستانی الزامی است و این مسئله از شروط ثبت نام طلاب در ترم بعد می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس همچنین بر لزوم رعایت کامل آیین نامه آموزشی امتحانات شفاهی تاکید کرد و گفت: اساتید تمام وقت، باید در تابستان روزانه حداقل سه ساعت در مدارس حضور داشته باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha