جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
آیت الله خاتمی

حوزه / عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری در تحلیل و ارزیابی خود از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام، گفت: ایشان در یک کلام، دام دشمن را که به دنبال دوقطبی کردن جامعه بود، به کلی منهدم و از بین بردند.

آیت الله سید احمد خاتمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مواضع مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان نظام را مواضع یک ملت متحد عنوان کرد و اظهار داشت: دولت و ملت سخنی غیر از سخن مقام معظم رهبری ندارند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لغو فوری تحریم های اقتصادی، مالی و بانکی مربوط به شورای امنیت، کنگره و دولت آمریکا هنگام امضای موافقتنامه، تصریح کرد: روح سخن مقام معظم رهبری این بود که ما پاسدار عزت خویش هستیم و اجازه ای  برای ذلت و تحقیر ملت نخواهیم داد.

*بیانات رهبری اتمام حجت با 1+5 بود

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی خطوط قرمز را به صورت شفاف بیان فرمودند، ابراز داشت: این بیانات در حقیقت اتمام حجتی با 1+5 و دنیا بود که بدانند ما منطق و استدلال داریم و به یاری خداوند پای حق خود ایستاده ایم.

آیت الله خاتمی در ادامه با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری برای چندمین مرتبه تیم مذاکره کننده را تایید کردند، گفت: ایشان تاکید کردند تیم مذاکره کننده امین، غیور، شجاع و متدین هستند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در تحلیل و ارزیابی خود از سخنان مقام معظم رهبری، اظهار داشت: ایشان در یک کلام، دام دشمن را که به دنبال دوقطبی کردن جامعه بود، به کلی منهدم و از بین بردند.

*سخن همه مسئولان نظام، سخن رهبری است

این عضو جامعه مدرسین در پایان با بیان این‌که جامعه ایران اسلامی رهبر، رئیس جمهور و دولت، مجلس و قوه قضائیه واحدی دارد، خاطرنشان کرد: همه مسئولان نظام یک سخن دارند و آن هم همان است که مقام معظم رهبری به صورت شفاف ایراد فرمودند.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha