سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت‌‌الاسلام محمود عبداللهی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به خطوط قرمزی که رهبری در خصوص مذاکرات هسته ای بیان کردند گفت: بیان مکرر خطوط قرمز موجب می‌شود کسانی که در میدان مبارزه هستند بیشتر به آنها توجه کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره  به بیانات اخیر رهبری در جمع کارگزاران نظام  اظهار کرد: مقام معظم رهبری در یک بخش از سخنانشان بیان کردند که خمیرمایه تمام کارهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور تقوا است و مردم و سیاسیون باید در کارهای خود به مسائل معنوی اهمیت دهند.

وی با اشاره به تأکید رهبری بر اقتصاد مقاومتی گفت:  ایشان مانند زمان‌های دیگر به اقتصاد مقاومتی نیز توجه داشتند و مطرح کردند تنها راه‌حل مشکلات جامعه در گرو برداشتن تحریم‌ها نیست و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و تکیه بر تولیدات داخلی و مصرف کالاهای داخلی می‌توانیم بر مشکلات خود فائق آییم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: عزت و اقتدار سیاسی ما مبتنی بر یک حرکت داخلی است و خودمان باید از درون کشور حرکت کنیم تا موفق باشیم.

وی با بیان این که رهبری بر اهمیت مسائل فرهنگی تأکید کردند گفت: رهبری به مسئولینی که کارهای فرهنگی می‌کنند هشدار دادند که بر مسائل فرهنگی توجه کنند و برای مردم مشخص کنند که نقششان در جامعه چیست.

حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی با بیان اینکه صفاتی که رهبری برای مذاکره کنندگان بیان کردند بسیار مهم بود افزود: رهبری فرمود مذاکره کنندگان امین هستند و کار خود را انجام می‌دهند و البته ممکن است که در کار خود اشتباهی نیز داشته باشند.

وی ابراز داشت: البته انتقادی که سالم و مکمل باشد، می‌تواند به مذاکرات کمک کند و منافاتی با آن ندارد و می‌طلبد که مجلس نیز بر مذاکرات نظارت داشته باشد.

عضو جامعه مدرسین با اشاره به خطوط قرمز که رهبری بیان کردند گفت: بیان مکرر خطوط قرمز موجب می‌شود کسانی که در میدان مبارزه هستند بیشتر به آنها توجه کنند.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha