چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حیدر عباسی/ ریحانة النبی ارومیه

حوزه/ دبیراجرایی طرح ریحانه النبی(س) آذربایجان غربی گفت: 3 هزار دانش آموز دختر ارومیه ای تحت پوشش طرح حجاب برتر قرار دارند.

حجت الاسلام حیدر عباسی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،در ارومیه، اظهارداشت: اجرای طرح حجاب ریحانة النبی(س) برای هفتمین سال متوالی در 7 مدرسه دخترانه ارومیه با 3 هزار دانش آموز تحت پوشش به کار خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به وجود مشکلات مالی و معنوی در روند اجرای این طرح، ابراز داشت: هدف از اجرای این طرح، ترویج فرهنگ اصیل پوشش و حجاب اسلامی در میان دختران دانش آموز است و تا امروز توانسته ایم با بهره گیری از 20 مربی تخصصی حجاب، گام های موثری در این عرصه برداریم.

وی با اشاره به رشد شاخص حجاب در مدارس، افزود: نمودارهای افزایش حامیان حجاب و حافظان حجاب دانش آموزان پایه های سوم تا ششم تحصیلی، نشانگر رشد چشمگیر حجاب و رغبت برای استفاده از حجاب برتر است.

حجت الاسلام عباسی، توسعه زیرساخت های تبلیغی و آموزشی را بسترساز فرهنگ برتر حجاب در میان دانش آموزان و مدارس عنوان کرد و افزود: همراهی مسئولین ذیربط و آگاهی بخشی به جوانان و نوجوانان می تواند از بسیاری از آسیب های فرهنگ وارداتی، جلوگیری کند.

وی در پایان یادآور شد: مراسم چادرگذاری ویژه دختران دانش آموز پایه ششمی است که پس از اتمام این دوره تحصیلی، این مراسم به صورت ویژه برای آنان برگزار می شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha