دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت الاسلام حسینی منش رئیس ستاد بازسازی عتبات کرمانشاه

حوزه/ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه، از مشارکت بانوان کرمانشاهی در ساخت ضریح خیمه گاه حضرت زینب (س) خبرداد.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی منش، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کرمانشاه ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و توفیق بهره برداری بیشتر از ماه غفران و رحمت الهی اظهار داشت : خدمت به ائمه اطهار علیهم السلام خدمت به اسلام و سعادتی بسیار بزرگ است که در این راستا به لطف و عنایت خداوند متعال، مردم استان کرمانشاه و این ستاد جزء استانهای پویا و فعال در راستای بازسازی عتبات عالیات می باشد.

وی گفت : تعظیم شعائراز وظایف شرعی همه ما و عاشقان و شیفتگان اسلام و رهروان اهل بیت (ع) است که قرآن کریم و ائمه معصومین بر آن تاکید ویژه داشته اند و ما نیز در این راه باید تمام همت و تلاش خود را به کار گیریم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه، در ادامه، احیاء،تعمیر و سرعت توسعه عتبات مقدسه را از بارزترین تعظیم شعائر اسلامی ذکر کرد و گفت : خوشبختانه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم این کشور و خصوصا مردم استان کرمانشاه که از دیر باز میزبان زوار ائمه اطهار علیهم السلام بوده اند در این امر مقدس سنگ تمام گذاشته اند و خدمات شایانی را ارائه نموده اند.

حجت الاسلام حسینی منش، تصریح کرد: این ستاد با همکاری و حمایت مردم توانسته است پروژه های خوبی را به اتمام برساند که از مهمترین آنها می توان به درب باب الراس سید الشهداء(ع) ، بخشی از تل زینبیه اشاره نمود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه درپایان عنوان کرد :بانوان کرمانشاهی با اهدای طلا و جواهرات خود در ساخت ۲ طرح درب حرم مطهر امامین عسکریین علیهم السلام و نیم ضریح خیمه گاه حضرت زینب (س) شرکت کردند

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha