یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شب قدر

حوزه/معاون امور دفاتر، اساتيد و مبلغان نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري با تاکید بر این که فرصت طلایی لیالی قدر را از دست ندهیم، تصریح کرد: خداوند در این ایام به بندگان فرصت و توفیق عبادت و بندگی عطا فرموده و نباید آن را هدر دهیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، از کرمانشاه، حجت الاسلام علی مستشاری، در جمع روزه داران مسجد حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به اهمیت شب های قدر، اظهار داشت: این شب ها فرصت مناسبی برای تأمل و اندیشیدن با خود و نزدیک شدن به خدای قادر متعال است.

وی با تاکید بر این که این که فرصت طلایی لیالی قدر را از دست ندهیم، تصریح کرد: خداوند در این ایام به بندگان خود فرصت و توفیق عبادت و بندگی عطا فرموده و نباید آن را هدر دهیم.

معاون امور دفاتر، اساتيد و مبلغان نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري افزود: باید در همه حال شاکر خداوند باشیم؛ زیرا خدای متعال طبق گمان های بندگان نسبت به پروردگار زندگی آن ها را شکل می دهد، پس باید همواره به خداوند اعتماد کامل داشت، چرا که این مهم راز خوشبختی افراد است.

حجت الاسلام مستشاری ادامه داد: کفران نعمت موجب زوال نعمت می شود و باید در همه حال تابع دستورات قرآن و اهل بیت(ع) باشیم تا از آزمون الهی سربلند بیرون بیاییم.

وی در پایان تصریح کرد: افرادی که در منجلاب گناه، غرور و خودبینی گرفتار هستند باید به خود آیند و برای رسیدن به سعادت تلاش کنند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha