دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام بلک- مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام بلک گفت: بیش از ۱۵۰۰ مسجد و مصلی در سطح شهرستان‌های استان خوزستان، آمادگی برگزاری ویژه‌برنامه‌های احیاء شب‌های قدر را دارند که مراسم محوری کلان‌شهر اهواز در مصلای مهدیه با حضور قریب به ۲۰ هزار نفر برگزار می‌گردد.

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به آمادگی مساجد و هیئات مذهبی خوزستان برای برگزاری ویژه‌برنامه‌های احیاء شب‌های قدر، اظهارداشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، معین شد که بیش از یک هزار و ۵۰۰ مسجد و مصلی در سطح شهرستان‌های استان خوزستان، آمادگی برگزاری ویژه‌برنامه‌های احیاء شب‌های لیالی را دارند و مردم می‌توانند از این مراسم‌ها، استفاده کنند.

وی با اشاره به فعالیت مبلغان در شب‌های لیالی قدر، بیان داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان که بیش از یک هزار و ۶۰۰ مبلغ در اقصا نقاط خوزستان برای امر مقدس تبلیغ تلاش می‌کردند، در شب‌های لیالی قدر به‌صورت ویژه تلاش کرده و فرهنگ علوی را ترویج می‌کنند.

حجت‌الاسلام بلک، با بیان اینکه مراسم‌های محوری شهرستان‌های خوزستان در مصلی ها و مساجد جامع برگزار می‌شود، گفت: مراسم محوری کلان‌شهر اهواز در مصلی مهدیه با حضور قریب به ۲۰ هزار نفر برگزار می‌گردد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در پایان با تشکر از جوانان انقلابی کلان‌شهر اهواز و دیگر شهرستان‌های خوزستان در راستای برگزاری مراسم‌های احیاء شب‌های لیالی قدر در دانشگاه‌ها، اظهارداشت: خوشبختانه قرار است مراسم‌های بسیار باشکوهی در دانشگاه‌های خوزستان برگزار گردد که قطعاً نقش بسزایی در تقویت پایه‌های اعتقادی جوانان خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha