یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حبیب الله موسوی - کرمانشاه

اهل بیت (ع) الگوهای اخلاقی هستند که هیچ همتایی ندارند و حرکت در راه و سلوک آنها باعث ایجاد خانوده ای گرم و مستحکم می شود .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، طلاب کرمانشاهی و خانواده هایشان درمراسمی که به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در مجموعه بعثت کرمانشاه برگزار گردید شرکت نمودند.

مدیر حوزه کرمانشاه، در این مراسم طی سخنانی ضمن خیر مقدم به طلاب و خانواده هایشان، میلاد امام حسن مجتبی (ع) را تبریک گفت و به شمه ای از اخلاقیات و کرامات این امام همام اشاره نمود.

حجت الاسلام موسوی گفت: خانواده بنیان اصلی جامعه بوده و نقشی کلیدی و مهم در تربیت فرزندان که آینده سازان جامعه هستند ، دارد لذا خانواده ها خصوصا خانواده طلاب باید با بهترین روش و الگوی دینی و اسلامی در تربیت نسل جوان کوشا باشند.

وی در ادامه گفت : اهل بیت (ع) الگوهای اخلاقی هستند که هیچ همتایی نداشته، حرکت در راه و سلوک آنها باعث ایجاد خانوده ای گرم و مستحکم می شود .

برپایه این گزارش،  برگزاری درس اخلاق برای طلاب و خانواده هایشان از دیگر برنامه های این همایش بود که مبحث تربیتی و خانوادگی در زمینه های مختلف توسط یکی از اساتید  بیان شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha