دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
مشاوره

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه کرمانشاه ازحضور طلاب کرمانشاهی برای شرکت در دوره های مشاوره در مشهد مقدس خبرداد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر ، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کرمانشاه، با تبریک ماه ضیافت الهی اظهار داشت : در راستای فعالیت های تبلیغی و تهذیبی، معاونت  تهذیب حوزه استان بیش از 50 نفر از طلاب کرمانشاهی را جهت شرکت در دوره مشاوره  دینی به شهر مشهد مقدس اعزام می نماید.

وی گفت : مباحث مشاوره ای برای طلاب با توجه به پایه های تحصیلی آنها در زمینه های مختلفی چون، مدیریت تحصیلی ، مشاوره مسائل خانوادگی طلاب ، نحوه چگونگی انتخاب همسر طلاب مجرد و در شرف ازدواج ، مباحث خانوادگی در زمینه تربیت فرزندان می باشد.

معاون تهذیب حوزه کرماشناه،  با اشاره به اینکه این برنامه مهم و مشاوره ای بصورت متمرکز از طرف معاونت تهذیب ستاد برگزار می گردد زمان اجرای  این طرح  را  اوایل مردادماه سال جاری و در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) ذکر کرد.

حجت الاسلام محمدی فر، ابراز امیدواری کرد تا طلاب شرکت کننده در این طرح ضمن افزایش سطح آگاهی های خود، بتوانند از فضای معنوی شهر مقدس مشهد نیز نهایت بهره را ببرند.

وی در پایان عنوان کرد : مسائل تهذیبی و اخلاقی از برنامه های مهم حوزه است و امیدواریم با حضور اساتید اخلاقی و برگزاری چنین دوره هایی گامی موثری در تربیت طلاب برداریم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha