دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت‌الله یزدی

حوزه/ رئيس مجلس خبرگان رهبري با تاكيد بر قانون مداري و انجام امور در بستر قانون گفت: اجراي قوانين و مقررات بايد سرلوحه كار مسئولان قرار گيرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، آيت الله يزدي امروز در دیدار فریدون همتی سرپرست استانداری قم  با اشاره به وجود بارگاه حضرت معصومه (س) در شهر مقدس قم، حضور زائرين در اين شهر را نعمت عظيم دانست و افزود: خدمت به زائرين حرم مطهر كريمه اهل بيت(س) و مسجد مقدس جمكران توفيق الهي است.

وي با تاكيد بر قانون مداري و انجام امور در بستر قانون خاطرنشان كرد: اجراي قوانين و مقررات بايد سرلوحه كار مسئولان قرار گيرد.

رئيس مجلس خبرگان رهبري اجراي طرح جامع استان را مورد توجه قرار داد و با اشاره به سوابق انقلابي شهر مقدس قم تصريح كرد: اين طرح بايد بر اساس نيازها و اولويت هاي شهر اجرا شود.

آيت الله يزدي همچنين با اشاره به حضور هزاران طلاب از سراسر جهان در قم خاطرنشان كرد: علاوه بر زيرساخت هاي عمراني بايستي به مسائل فرهنگي نيز توجه ويژه ای شود.

رئيس شوراي عالي جامعه مدرسين حوزه علميه قم توجه به مناطق محروم و هسته مركزي شهر را مسئله بعدي مهم پيش روي مديران استان دانست و بر ضرورت تلاش در راستاي حل مشكلات رفاهي اقشار كمتر برخوردار قم تاكيد كرد.

فريدون همتي سرپرست استانداري قم نيز در اين ديدار ضمن تشريح برنامه هاي كاري خود، گزارشي از وضعيت استان در بخش هاي مختلف از جمله مترو، منوريل و فرودگاه ارائه كرد.

مشاور عالي وزير كشور با اشاره به فرمايش رهبر معظم انقلاب، خدمت به قم را خدمت به آبروي نظام و جهان تشيع دانست و ابراز اميدواري كرد، با توکل بر خدا و در پرتو رهنمودهاي مراجع عظام در اين راه گام های موثری برداشته شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha