سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
یمن

حوزه / سکوت مجامع بین المللی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی و آل سعود نشان می دهد که حقوق بشر غربی ابزار قدرت های استکباری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین داودی، امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در خرم آباد با اشاره به ابتکار امام خمینی(ره) در نامگذاری روز تاریخی قدس، گفت: روز قدس، روز حمایت از مظلومان است.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که امروز رژیم صهیونیستی وحشیانه ترین جنایات را علیه مردم بیگناه فلسطین روا می دارد، افزود: با تأمل در سخن تاریخی امام راحل که فرمودند "فلسطین پاره تن اسلام است" درمی یابیم که این جمله امید را در دل مردم مسلمان و مظلوم فلسطین زنده کرد و روح مقاومت را در کالبد آنها دمید.

وی با اشاره به این که امام(ره) روح مقاومتی که در ملت ایران اسلامی بود را در ملت فلسطین دمید، خاطر نشان کرد: امام فرمودند "ملتی که شهادت دارد هرگز رنگ اسارت را نمی بیند و همیشه در مقابل ظلم و جور می ایستد و برای پیروزی نبرد می کند".

این کارشناس حوزوی با تاکید بر این که مقاومت تنها راه نجات فلسطین و قدس شریف است، بیان داشت: مسلمانان با مقاومت نشان خواهند داد که ظلم در طول تاریخ نابود شدنی است.

وی در ادامه به جنایات رژیم آل سعود علیه مردم مظلوم یمن اشاره کرد و گفت: سکوت مجامع بین المللی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی و آل سعود نشان می دهد که حقوق بشر غربی ابزار قدرت های استکباری است.

این استاد حوزه تصریح کرد: گروه های تروریستی و تکفیری از جمله داعش نیز برای ضربه زدن به اسلام طراحی شده اند و دست پرورده ی استکبار جهانی هستند.

حجت الاسلام داودی در پایان با اشاره به این که امروز ملت ایران با اتحاد و همدلی و تبعیت از ولایت فقیه در مقابل دنیای استکبار ایستادگی کند، یادآور شد: وحدت و اتحاد تنها را ه نجات امت اسلام از چنگال استکبار جهانی است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha