یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حزب الله

حوزه/ سید صفی الدین گفت: بذر تعصب و اختلافی که در ده سال گذشته در لبنان پاشیده شده شاید برای درمان آن ده ها سال زمان نیاز باشد و در عین حال نیازمند درمان فوری بحران لبنان هستیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسم بزرگداشت شهادت محمد علی ضعون در حسینیه منطقه عدشیت گفت: حزب الله خواهان تشکیل دولت با ابزارهای قانونی و بر اساس توافق است و هر اتفاق و خواسته ای جز این نیز موجب افزایش مشکلات خواهد بود و تنها راه حل مشکلات و بحران لبنان گفتگو است و ما در داخل لبنان باید کشور خود را با گفتگو حفظ کنیم و بحران ها ومشکلات را بر اساس مشترکات خود حفظ کنیم.

وی افزود: بذر تعصب و اختلافی که در ده سال گذشته در لبنان پاشیده شده شاید برای درمان آن ده ها سال زمان نیاز باشد و در عین حال نیازمند درمان فوری بحران لبنان هستیم؛ چرا که تجربه لبنان نشان می دهد هر بحرانی که درمان آن زود آغاز شد هزینه کمتری خواهد داشت و ترک بحران نیز هزینه های سنگینی برای لبنان در پی خواهد داشت.

رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: هنوز برای حل و فصل بحران وقت هست و بر این اساس ما نیز تاکید می کنیم که با وجود تمام عیوب دولت کنونی با بقای آن مخالفیم و بر این باوریم که خلأ موجود در دولت نیز باید با توافق و تکیه بر قانون برطرف شود.

وی افزود: ما همچنین بر این باوریم که پارلمان نیز باید به طور کامل به وظایف خود عمل کند و آماده قانونگذاری باشد و با هرگونه تعطیلی پارلمان با اهداف سیاسی یا شخصی و به هر عنوانی مخالفیم چرا که مجلس لبنان مکان تجمع تمام لبنان و طوایف و احزاب سیاسی مختلف است و محلی است که باید مصون و محفوظ باقی بماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha