سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مذاکرات هسته‌ای

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان گفت: تدابیر حکیمانه و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی چراغ راهی برای تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بوده و است.

حجت الاسلام محمد ولی پور، مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد، در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری«حوزه»، در خرم آباد با تبریک موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان به ملت ایران گفت: تدابیر مقام معظم رهبری عاملی مهم در موفقیت تیم مذکره کننده هسته ای کشورمان بود.

وی با اشاره به اینکه این توافق به نوعی دو طرفه خواهد بود افزود:نباید هیچکدام از طرفین انتظار داشته باشند که کاملا ابعاد مثبت این توافق تنها شامل یک طرف شود بلکه  باید در این مورد منطقی عمل کنند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان، با اشاره به اینکه امیدواریم توافق هسته ای با رعایت خطوط قرمز ترسیم شده مقام معظم رهبری پیش رفته باشد تاکید کرد:توافق هسته ای باید در مجلس شورای اسلامی و کنگره آمریکا نیز تایید شود لذا بنا به گفته مقام معظم رهبری باید این توافق عزتمندانه پیش برود و اهداف و آرمان های انقلاب و مردم را نیز در پی داشته باشد .

حجت الاسلام ولی پور، با اشاره به اینکه توافق ایران با گروه 1+5 می تواند بعنوان الگویی برای ملت های جهان نیز ترسیم شود خاطر نشان کرد:این توافق به ملت های آزاده جهان نیز نشان خواهند داد نظامی که یک ایدئولوژی قوی و مقتدر به نام دین داشته باشد می تواند با حفظ آرمان ها و اهداف اسلامی خود نیز با سایر ملل تعامل داشته باشد

وی با اشاره به اینکه باید منتظر جزئیات توافق نیز باشیم گفت:توافق انجام شده تا این مرحله نیز مرهون مجاهدت ها و خون شهدای هسته ای است و باید با حفظ خون این شهدا عزتمندانه و مقتدرانه با حفظ جوانب این توافق پیش رود.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان تصریح کرد:توافق صورت گرفته تا این مرحله نشان از مقاومت و ایستادگی ملت ایران دارد و باید با احتیاط جلو رویم چرا که اگر خدای ناکرده ایران یک قدم به عقب بیاید انها برای گرفتن منافع خود دو قدم به جلو می ایند و این نشان می دهد که امریکا قابل اعتماد نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha