سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام نکونام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری از برگزاری بیست و دومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی با محوریت جوان و سبک زندگی اسلامی در شهرکرد خبرداد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سرویس استان های خبرگزاری«حوزه» ، از برگزاری طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در شهرکرد خبرداد و اظهارداشت:  این طرح امسال برای بیست و دومین سال متوالی در شهرکرد با عنوان جوان و سبک زندگی اسلامی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن ، افزود: امروز دشمن از طرق مختلفی در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی بوده و در همین راستا برنامه ویژه ای برای جوانان دارد، لذا ما امسال تلاش کردیم تا آگاهی بخشی به جوانان ر ا محور این دوره قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری، با بیان اینکه در تلاشیم تا در دوره امسال وظایف جوانان نسبت به جامعه و هم چنین وظایف جامعه نسبت به  جوانان را تبیین کنیم،  تصریح کرد: امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگر برای مصون ماندن از تهاجم های فرهنگی نیاز به آموزه‌های دینی و اعتقادی در پرتو انوار آیات قرآن کریم و روایات معصومین (ع) دارد که ما در تلاشیم تا در این دوره ها نسبت به این اقدام نماییم.

وی با بیان اینکه بیست و دومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی، از روز دوم تا بیست و هفتم مردادماه سال جاری در شهرکرد برگزار می گردد، یادآور شد: این طرح در قالب دو برنامه برگزار خواهدشد؛ برنامه ویژه جوانان و عموم شب‌ها بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی امام خمينی(ره) شهركرد و برنامه ویژه فرهنگیان که به صورت تخصصی برگزار می گردد، هر روز از ساعت ۹و۳۰ دقیقه در سالن بلاغ سازمان تبلیغات دایر خواهد بود.

امام جمعه شهرکرد، در خصوص اساتید این طرح هم خاطرنشان کرد: در این طرح معنوی، اساتیدی چون آيات سيد احمد خاتمی ،  کریمی جهرمی ،  نعیم آبادی و حُجَج الاسلام والمسلمین حسين دهنوی، علی ربانی، ناصر رفيعی، سيد ابراهيم رئيسی، راشد يزدی ، محمد جواد حاج علی اكبری، خسرو پناه ، حسن عرفان، هادی عباسی و احمد عابدی، حضور خواهند یافت.

وی در پایان به اشاره به تاثیرات بسیار خوب این طرح در طول سالیان گذشته، یادآورشد: از کل مباحث گذشته بالغ بر 26 جلد کتاب انتشار یافته و 3جلد کتاب هم در دست انتشار است؛ مباحث دوره های فعلی هم در قالب کتاب و نرم افزار منتشر خواهدشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha