سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
سید مهد صادقی استاندار قم

حوزه/ استاندار قم اعتماد مردم به روحانيت را پشتوانه ارزشمند نظام عنوان كرد و گفت: مسئولان بايد از اين پشتوانه در جهت خدمت رساني به مردم استفاده كنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آقای سيد مهدي صادقي پیش از ظهر امروز در نشست هم انديشي ائمه جمعه استان قم با اشاره به تجربيات 35 ساله خود در مقاطع و عرصه هاي گوناگون خدمت به نظام اسلامي، اظهار داشت: اميدوارم بتوانیم با بكارگيري اين تجربيات، زمينه ساز تحول در استان قم باشیم.

وي با بیان اینکه ائمه جمعه، رسالت آگاهي و معرفت امت اسلامي را به دوش مي كشند، تأکید کرد: ایجاد همدلي و همنوايي میان مردم و مسئولان نظام، از نکات مهم در پیشبرد اهداف کشور می باشد.

وی قم را أم القراي جهان تشيع و مركز اميد مسلمين جهان دانست و افزود: اعتماد مردم به علما و مراجع عظام تقلید، از مباحث مهم براي عملياتی سازی برنامه هاي نظام و دولت خواهد بود.

صادقی در پایان با اشاره به اهميت تعامل میان مسئولان و ائمه جمعه و جماعات، تصریح کرد: مسئولين نيز با وجود نيت صادقانه گاهی اوقات در مسير خدمات رساني دچار اشتباهاتي مي شوند كه راهنمايي ها و رهنمودهاي همه عزيزان در اين راستا راهگشا خواهد بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha