یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست شخصیت های اسلامی لبنان

حوزه/ شخصیت های اسلامی لبنانی به مردم فلسطین و اهالی قدس به خاطر ایستادگی در برابر شهرک سازی صهیونیست ها تبریک گفتند و از ملت های عربی و اسلامی خواستند دست از درگیری داخلی بردارند و بار دیگر به مساله فلسطین و قدس شریف بپردازند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نشست جمعیت ها و شخصیت های اسلامی لبنان از دولت لبنان خواست برای حل و فصل بحران زباله ها در لبنان حالت فوق العاده اعلام کند و برای این بحران خطرناک برای سلامتی شهروندان چاره ای بیندیشد.

این نشست در بیانیه خود همچنین تجاوز اخیر صهیونیست ها به مسجد لااقصی را محکوم کرد و گفت: هدف صهیونیست ها از یورش اخیر خود توسط چند پلیس صهیونیست به همراهی تعدادی از شهرک نشینان به مسجد الاقصی بیرون راندن فلسطینیان از سرزمین خود و نشان دهنده خصومت و توحش این رژیم است.

شخصیت های اسلامی این نشست همچنین به مردم فلسطین و اهالی قدس به خاطر ایستادگی در برابر شهرک سازی صهیونیست ها تبریک گفتند و از ملت های عربی و اسلامی خواستند دست از درگیری داخلی بردارند و بار دیگر به مساله فلسطین و قدس شریف بپردازند.

این نشست نسبت به وخامت اوضاع انسانی در یمن نیز هشدار داد و از سازمان کنفرانس کشورهای اسلامی خواست هرچه زودتر برای متوقف ساختن تجاوز به یمن و باز کردن راه کمک رسانی به مردم یمن اقدامی انجام دهد؛ چرا که مردم یمن در شرایط سخت و دشواری به سر می برند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha