شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 355391
۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
نماز جماعت

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان غربی توسعه و نهادینه سازی فرهنگ نماز را گره گشای مشکلات فرهنگی و اعتقادی جامعه دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از ارومیه، حجت الإسلام سیدحامد ساجدی نژاد، امروز در جلسه شورای اقامه نماز ارومیه، با تاکید برضرورت توجه به امر نماز و نهادینه کردن فرهنگ نمازخوانی، اظهارداشت: توجه به این اصل مسلم دینی و اعتقادی و تثبیت آن به عنوان یک موضوع اصلی و پایدار در اذهان نسل جوان، موجب می گردد بسیاری از مشکلات روزمره فرهنگی و اعتقادی که دستاورد اقدامات خصمانه دشمنان قسم خورده نظام است، حل گردد و شاهد جامعه ای پایدار با جوانانی سرافراز باشیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان غربی تصریح کرد: خدمت به مردم یکی از بزرگترین عبادات محسوب می شود و قبولی تمامی اعمال در پیشگاه حضرت حق منوط به قبولی نماز است.

وی با اشاره به فعالیت ها و اقدامات فرهنگی انجام گرفته، از برگزاری مسابقات سراسری قران کریم ویژه کارکنان و خانواده ها در آینده نزدیک خبرداد.

وی تاکید کرد: در راستای ترویج فرهنگ نماز علاوه بر ساماندهی وضعیت نمازخانه های ادارات تابعه، تعدادی از روحانیون شهرستان ها نیز جهت اقامه دعوت شده اند.

*راهکار کسب اخلاص در عمل

رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: مهمترین راهکار برای کسب اخلاص درعمل، اهتمام به اقامه نماز است و این امر در تمام شئونات زندگى انسان اثرگذار است.

علی بزرگر در رابطه با آثار نماز، تصریح کرد: تحقیر تمام قدرت‌های دنیوی، خودسازی، زدودن گناهان، رعایت حقوق و توسعه اقتصادی از جمله مهمترین آثار نماز در زندگی فردی و اجتماعی است.

وی بر ضرورت حضور مدیران در نماز جماعت ادارات تاکید کرد و افزود: همه ما باید با هم افزایی بیشتر و فراهم نمودن بسترهای لازم، تلاش کنیم اقامه نماز پررنگ باشند .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha