پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
قرآن

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه علی ابن ابی طالب(ع) اهواز از برگزاری دوره دوساله حفظ قرآن کریم در این مدرسه، در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری خبر داد.

حجت الاسلام عزیز عبیات، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برنامه‌های تابستانه این مدرسه، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی این مدرسه، برگزاری دوره‌های قرآنی برای طلاب مستعد و علاقه‌مند است.

وی، قرآن را چراغ راه هدایت بشریت معرفی کرد و افزود: یکی از علت‌های اصلی گمراه شدن جوامع، دوری از صراط مستقیم است، به همین دلیل ترویج معارف دینی و آموزه‌های قرآنی، باید یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های حوزه‌های علمیه و مبلغین قرار گیرد تا إن شاءالله شاهد شکوفایی هرچه بیشتر جوامع و سوق پیدا کردن آنها به سوی آرمان‌های ناب اسلامی باشیم.

مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) اهواز با اشاره به برگزاری دوره دوساله حفظ قرآن کریم در این مدرسه، ابراز  داشت: برای جامه عمل پوشاندن به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم در کشور، دوره دوساله حفظ و تفسیر قرآن کریم در مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) آغاز شده است.

حجت الاسلام عبیات، با بیان این که این دوره، برای سومین بار تا کنون در این مدرسه برگزار شده است، اظهار داشت: این دوره که از بیستم تیرماه جاری آغاز شده است، ویژه طلاب پایه پنج به بالا خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) اهواز، در پایان، با اشاره به اهداف برگزاری این دوره، تصریح کرد: تسلط و آشنایی هرچه بیشتر طلاب با مفاهیم عمیق قرآنی و بکارگیری آن در زندگانی شخصی، بخشی از اهداف برگزاری این دوره است که إن شاءالله سال به سال به گستره و کیفیت آن خواهیم افزود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha