یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
هیئت مذهبی

حوزه/ مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: تمدید و صدور مجوز جدید برای هیئت‌های مذهبی شاخص و محوری در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام مراد حیدری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز فرایند تمدید و صدور مجوز جدید برای تشکل‌‌های دینی استان قم اظهار کرد: این اقدام در راستای تهیه بانک اطلاعاتی تشکل‌های مذهبی به ویژه هیئت‌های مذهبی انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: در جلسه‌ای که مسئولان تشکل‌های دینی ادارات کل تبلیغات اسلامی 10 استان با حجت‌الاسلام معممی مقدم مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی داشتیم مقرر شد ثبت نام هیئت‌های مذهبی محوری و شاخص در اولویت قرار گیرد.

وی تاکید کرد: امسال تلاش می‌شود اطلاعات 400 هیئت مذهبی معیار و محوری و شاخص برای ارائه کد معتبر، وارد بانک اطلاعاتی شود.

به گفته حجت‌الاسلام حیدری، مکانیزه شدن سرویس دهی به تشکل‌های دینی، تسهیل در دسترسی مسئولان و اعضای هیئت امنا به پرونده هیئت‌ها، دسترسی آسان مسئولان هیئت‌های مذهبی به پرونده ثبت شده از طریق کد و رمز و صدور معرفی نامه یا تائیدیه برای سایر نهادهای استان از جمله مزایای اجرای این طرح است.

مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: تاکنون مسئولان حدود 350 هیئت مذهبی فرم تمدید و صدور مجوز جدید را دریافت کرده و 60 هیئت مذهبی فرم مربوطه را پر کرده و تحویل دادند.

حجت‌الاسلام حیدری گفت: نحوه دسترسی به پرونده و استفاده از بانک اطلاعاتی، در جلسه‌ای به مسئولان هیئت‌های مذهبی آموزش داده می‌شود.

وی از مسئولان هیئت‌های مذهبی قم خواست که در اسرع وقت برای دریافت فرم تمدید و صدور مجوز جدید به اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم مراجعه کنند تا اطلاعات هیئت‌های مذهبی تا قبل از ماه محرم وارد بانک اطلاعاتی شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha