دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
واتس آپ فضای مجازی

حوزه/ فرماندار خرم آباد با تاکید بر ضرورت گسترش فرهنگ اهل بیت(ع)، تصریح کرد: باید با استفاده از هنر و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فرهنگ اهل بیت(ع) در دنیا ترویج دهیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از لرستان، حبیب الله خجسته پور، امروز در آیین اختتامیه جشنواره رضوی، در سالن شهید آوینی خرم آباد، با اشاره به این که هنر می تواند ابزاری کارآمد در راستای ارتقاء فرهنگ دینی در جامعه باشد، گفت: امروز باید با بهره گیری از هنر هنرمندان متعهد فرهنگ اهل بیت(ع) را در دنیا گسترش دهیم.

وی با اشاره به این که امروز حتی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز می توانند در جهت افزایش فرهنگ دینی و اخلاقی در جامعه موثر واقع شوند، بیان داشت: باید از این ظرفیت ها و امکانات نهایت بهره برداری را برای گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) در جهان بکار گیریم

فرماندار خرم اباد با اشاره به این که حب اهل بیت(ع) بزرگترین افتخار ملت ایران است، تصریح کرد: شاه بیت این ارادت خالصانه، وجود بارگاه مطهر امام هشتم در این آب و خاک است.

خجسته پور با اشاره به این که برای گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه باید کرامات این بزرگواران را تبیین کنیم، خاطر نشان کرد: باید با استفاده از ابزارهای هنری، فرهنگ غنی اهل بیت(ع) را در جامعه  نهادینه کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha