دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پرسمان

حوزه/ مدیر گروه معارف اسلامی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها از بارگذاری ۲۵ هزار پرسش و پاسخ دینی در سایت پرسمان و طراحی نرم افزار معارف دانشگاه حاوی بیش از ۱۰۰ کتاب و مقاله، از سوی مرکز نور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از لرستان، حجت الاسلام امراللهی امروز در نشست استادان گروه های معارف دانشگاههای استان لرستان که در پردیس علامه طباطبایی برگزار شد، گفت: دروس معارف اسلامی فرصت فرهنگی ارزشمندی برای پاسخگویی به سئوالات دانشجویان فراهم می آورد.

وی افزود: برای ارتقاء سطح دانش استادان معارف، دوره های آموزشی بدو خدمت و ضمت خدمت طراحی شده که در این دوره ها مسائل علمی به شیوه های جدید به آنان ارایه می شود.

مدیر گروه معارف اسلامی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به این که در سال تحصیلی گذشته ۴ هزار کرسی آزاد اندیشی در کلاس های معارف برگزار شد، تصریح کرد: در این کرسی ها دانشجویان ضمن مطرح کردن نظرات خود، به جمع بندی نهایی در خصوص مطلب مورد نظر نیز خواهند رسید.

حجت الاسلام امراللهی با اشاره به دیدار استادان گروه های معارف اسلامی دانشگاه ها با مقام معظم رهبری، بیان داشت:معظم له بر نقش این درس در پیشبرد فرهنگ دینی و اخلاقی در بین دانشجویان تاکید داشته و فرمودند "استادان درس معارف اسلامی باید هوشمندانه و به روز در کلاس های حاضر شوند".

وی با اشاره به این که ۲۵ هزار پرسش و پاسخ دینی در سایت پرسمان بارگذاری شده است،  از طراحی  نرم افزار معارف دانشگاه حاوی بیش از ۱۰۰ کتاب و مقاله از سوی مرکز نور خبر داد و یادآور شد: دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها می توانند این نرم افزار را در اختیار گروه های معارف قرار دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha