دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز

حوزه/ امام جمعه الیگودرز گفت:درآمد امامزادگان فقط در خود منطقه هزینه می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از لرستان، حجت الاسلام ارزنده شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح آستان مقدس امامزاده محمد بن حسن (ع) شهرستان الیگودرز با اعلام این خبر گفت: وجود امامزادگان در هر منطقه موجب آرامش ،اسایش و امنیت ان منطقه می باشد.

وی با اشاره به اینکه امامزاده محمد بن حسن (ع) این شهرستان دارای کرامات و عنایات زیادی هست افزود:امامزادگان فرزندان اهل بیت (ع) هستند و ما باید تلاش کنیم فرهنگ زیارت و توسل را در جامعه نهادینه کنیم.

امام جمعه شهرستان الیگودرز با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم( ص) که می فرمایند: اگر فرزندی از فرزندان من هم سالم و صالح نبود باز بخاطر احترام من وی را هم احترام کنید بیان داشت: تکریم امامزادگان و اهل بیت (ع )نشانه تکریم حضرت رسول (ص) است.

حجت الاسلام ارزنده با اشاره به اینکه خداوند مودت خاندان اهل بیت(ع) را در دل ما نهاده است تصریح کرد:گرامیداشت این بزرگواران فقط هزینه کردن مالی و مادی نیست بلکه باید از این امامزادگان اطاعت محض داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه درود و سلامی که ما بر امامزادگان و اهل بیت ع می فرستیم تنها برای بخشش گناهان خودمان است خاطر نشان کرد:زیارت برای ما علاوه برآارامش روحی و جسمی سبب بخشش گناهان نیز خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha