دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
تجمع روحانیون بحرین در منزل شیخ عیسی

حوزه/ شماری از مردم و روحانیون و شخصیت های سیاسی و حقوق بشر برای اعلام همبستگی با شیخ حسن عیسی در منزل وی تجمع کردند و از مسئولان خواستند مردم را از وضعیت این روحانی باخبر سازند و هرچه زودتر وی را آزاد کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» در پی بازداشت شدن شیخ حسن عیسی روحانی بحرینی در فرودگاه بحرین و عدم پاسخگویی نیروهای امنیتی درباره علت بازداشت این روحانی شیعه، شماری از مردم و روحانیون و شخصیت های سیاسی و حقوق بشر برای اعلام همبستگی با شیخ حسن عیسی در منزل وی تجمع کردند و از مسئولان خواستند مردم را از وضعیت این روحانی باخبر سازند و هرچه زودتر وی را آزاد کنند.

شرکت کنندگان در این تجمع با در دست داشتن تصاویر شیخ حسن عیسی از مسئولان خواستند این روحانی بحرینی و تمام انقلابیون زندانی بحرین را آزاد کنند و سیاست رژیم مبنی بر حمله به روحانیون و علما را محکوم کردند.

از سوی دیگر جمعیت الوفاق نیز اعلام کرد سرنوشت شیخ حسن عیسی از سران الوفاق بسیار پیچیده است؛ چراکه وی از روز سه شنبه هفته گذشته بازداشت شده و تا کنون هیچ اطلاعی از وی در دست نیست و وکلای شیخ حسن نیز اجازه ملاقات با وی را ندارند و این نقض آشکار حقوق شهروندی می باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha