یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی قم

حوزه/مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از مسئولان هیئت‌های مذهبی خواست که با هوشیاری، راه نفوذ دشمنان در هیئت‌های مذهبی را ببندند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در جمع مسئولان تعدادی از هیئت‌های مذهبی قم با بیان نمونه‌هایی از اهمیت مدیریت هیئت مذهبی اظهار کرد: نگرانی دشمنان از پیشرفت و تعالی فرهنگ تشیع و عاشورایی و عالم گیر شدن آن است، بنابراین تمام تلاش خود را به سمت خاموش کردن و یا به انحراف کشاندن این فرهنگ متعالی معطوف کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان برای واردکردن اعوجاج و انحراف در عقاید ناب شیعه و عاشورا از هیچ تلاشی فروگذار نیستند، گفت: تشکیل و حمایت فرقه‌های ضاله همانند وهابیت، داعش، النصره و... و همراه کردن عزاداری‌ها با خرافه و پیرایه از مواردی است که دشمن به آن امیدوار است، بنابراین هیئت‌های مذهبی باید تلاش کنند راه نفوذ دشمنان را ببندند.

حجت‌الاسلام اسکندری درپایان در مورد بیم و امید دوستداران اسلام و تشیع در جهان افزود: دوستداران مکتب اسلام و تشیع، تلاش و ایستادگی 37 ساله جمهوری اسلامی را بر سر آرمان‌های مقدس خود می‌بینند و امیدوارند، اما از سوی دیگر نگرانند مبادا با این همه استقامت، اقتدار و ریخته شدن خون‌ها، افرادی بخواهند سنگر دین را خالی کنند و ما در برابر جبهه استکبار عقب نشینی کنیم که در این صورت امید مستضعفان عالم به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha