پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 357662
۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹
حجت الاسلام جواد آذرپیوند

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد از تدوین سندچشم انداز پژوهش این حوزه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از یزد، حجت الاسلام جواد آذرپیوند، امروز در نشست هم اندیشی معاونان آموزشی و پژوهشی مدارس علمیه استان یزد هدف از این گردهمایی را بیان برنامه های آموزشی و پژوهشی برای سال آینده به منظور ترسیم افق چشم انداز یک ساله دانست و اظهار داشت: برای اینکه برنامه قوی و قابل اجرایی در مدارس استان یزد در حوزه پژوهش تدوین شود نیازمند بررسی و نقد عملکرد گذشته با خرد جمعی برای ارائه راهکاری برای ارتقای ظرفیت پژوهشی طلاب در استان هستیم.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد  از معاونین آموزشی و پژوهشی خواست تا به گونه ای برنامه ریزی کنند که ساعات باز بودن کتابخانه ها از 7 صبح تا 10 شب در روزهای شنبه تا چهارشنبه و پنجشنبه ها از 7 تا 5 بعدازظهر باشد و طلاب برای کارهای پژوهشی به راحتی به منابع مورد نیاز دسترسی داشته باشند.

وی خطاب به معانان آموزشی گفت: از برنامه های معاونت پژوهش در سال تحصیلی جاری این است که با حضور در مدارس علمیه تا با مشکلات پژوهشی  شهرستان ها بیشتر آشنا شده و برای رفع آنها اقدام لازم صورت پذیرد.

گفتنی است در پایان جلسه ، معاونین آموزشی و پژوهشی مدارس علمیه سرتاسر استان نقدها و پیشنهادات خود را در خصوص برنامه های یکساله تنظیم شده در معاونت پژوهشی مطرح و یک سند چشم انداز یکساله پژوهشی برای مدارس علمیه استان یزد به تصویب رساندند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha